Küzdelmünk kezdete 1.

2016.09.09 00:42

A kezdet 
Új házasság - új élet - közös babával.

Tervezett baba volt a kislányunk ezért 8 hetes terhességnél orvost választottunk, hogy nagyobb odafigyeléssel növekedjen a baba és a szülésnél ne legyen semmi gond. Mivel dolgoztam betegszabadságra mentem és minden szükséges vizsgálatok megtörténtek --Ezt azért írom le mert mindenkinek az első kérdése az volt éveken keresztül, hogy minden vizsgálatra elmentem?? -- A terhességet jol birtam semmi gond nem volt a vizsgálati eredmények között az AFP vizsgálat is határon belüli volt - elméletileg ennek ki kellett volna mutatni a bajt hogy nyitott gerinccel van ababa a hasamba - . Telt az idő . 32 hetes vizsgálatra mentünk afogadott orvosom ultrahangozta a hasam és felfigyeltem, hogy ijedt az arca zavart és ijedtnek tűnt. Közölte velem és férjemmel, hogy baloldali agykamra tágulata van a babának tovább küld genetikai ultrahangra. Teljesen összetörtünk lélekben a férjemmel. Abban a pillanatban megfordult velünk a világ azt kérdeztem az orvostól milyen gyerekünk fog születni ? Erre Ő nem válaszolt csak lesütötte a fejét. Semmit nem magyarázott el mire számithatunk mi a lehetőségeink. Az ultrahangos papiron baloldali agykamra tágulatot és Ép gerincet írt. A genetikai ultrahangon vizsgáltak a következő héten ami a terhesség 33. hete volt ott kiderült nemcsak agykamra tágulat hanem nyitott hátgerince is van a babánknak.
A agykamra tágulat azt jelenti , hogy víz van az agyban és hogy miért ? azért mert a nyitott gerinc nem tudta elvezetni az agyvizet .
Nem akartuk elhinni , hogy ez igaz lenne abban biztunk nem jol látták és csak egy rossz álom az egész. Közölték ,hogy ha észrevették volna a terhesség 24 hetéig akkor választási lehetőségünk lett volna de mivel már 33 hetes voltam már nem dönthetünk. 
Következő írásban tovább folytatom......